Komplekss №1

Komplekss Nr.1

Vingrinājums Attēls
1. Guļus uz sola, rokas platajā tvērienā. Svara stieņa spiešana uz augšu. spiesana gulus
2. Roku celšana sānis-augšā (rokas pacelt līdz 45 grādu leņķim attiecībā pret vertikāli, tad lēnām nolaist sākuma stavoklī) razvodka
3. Roku saliekšana ar svara stieni stāvus biceps
4. Stienis iztaisnotās rokās augšā, šaurs tvēriens. Saliecot rokas, nolaist stieni aiz galvas, bet pēc tam, nemainot elkoņu stāvokli, atkal iztaisnot rokas. triceps
5. Pietupiens uz visas pēdas, stienis lejā nolaistās rokās starp kājām. Iztaisnojot kājas un, nenoliecot ķermeņa augšdaļu uz priekšu, atkal puspietupiens. Ar vienu roku virstvēriena ar otru apakštvēriens. Šo vingrinājumu sauc par „pacelšanās seglos". pietupieni
6. Guļus uz sola, stienis uz krūtīm. Atcelt stieni atpakaļ aiz galvas, neiztaisnojot rokas. pulower
7. Saliekt un iztaisnot rokas balstā uz līdztekām. Pie jostas piesiets svara pagrūtinājums. lidzstekas
8. Kārienā pievilkties pie vingrošanas stieņa ar krūtīm, atliecot ķermeņa augšdaļu un galvu. Delnas корā. pievilksanas
9. Celt svara stieni gar ķermeņi līdz plecu līmenim, rokas šaurajā tvērienā. tjaga
10. Guļus uz slīpā dēļa (ta slīpums 15-20 grādi), pēdas nostiprinātas dēļa augšgaļā, kājas nedaudz saliektas ceļos. Pacelt ķermeņa augšdaļu sēdus stāvokli, pārmaiņus pagriezt uz vienu un otru pusi, kamēr elkonis pieskaras pie pretējā kajas ceļa. Katrā piegājienā atkārtot vismaz 15 reizes. press
back

Noderīgas saites

Reklamas dizains
www.cargocollective.com

Nekustamie īpašumi Vidzemē
www.niv.lv

Dārzkopības portāls
www.darzs.lv

Partneri

ldz 1


 

001


 

baneris